Hoe kan ik wachtwoorden vergeten?

Sinds een paar maanden weet ik de wachtwoorden van een grote pestkop op school.
Ik kan dus in principe in de mailbox, chats,cijfersystemen komen.
Omdat dit een pestkop is en ik het wachtwoord weet, wil ik dit graag vergeten.
Maar dat lukt niet echt, elke keer als ik de pestkop zie dan spoken die codes in mijn hoofd rond.
En ik heb echt een verleiding om in te loggen op de pestkop's account.
Ik heb een keer geprobeert of ik erin kon, ja dat lukte.
Sinds toen durfde ik niet meer in te loggen.
Maar aangezien dit een pestkop is, is de verleiding wel erg groot.
Maar ik wil het het liefst niet doen.

Hoe ik ze ben te weten gekomen?
Nou, deze persoon heeft een dom wachtwoord en moet niet zo slordig zijn.

Hoe kan ik ze toch vergeten?
Ik wil niet toegeven aan de verleiding.

Toegevoegd na 9 uur:
Heel dom wachtwoord, d'r eigen naam.
En ik weet niet hoe ik de wachtwoorden moet veranderen van de mailbox.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Oooh wat ben ik slecht.... Godsgruwelijke hekel aan pestkoppen. Let op he! Ik zeg niet dat je dit moet doen, maar het is een optie (:-)) Je kan natuurlijk inloggen in zijn mailbox en een mailtje maken die je naar iedereen in de klas stuurt. Een stukje tekst als: ------------------------- Beste klasgenoten en leerkrachten. Zoals jullie weten heb ik vaak vervelend gedrag. Ik pest veel omdat ik eigenlijk best wel onzeker ben over mijzelf. Door anderen te pesten compenseer ik eigenlijk mijn eigen tekortkomingen. Ik ben nu bezig met mijzelf te herstellen en ik zal proberen het pesten te laten. Ik begrijp nu dat pesten niet de oplossing is en ik zal proberen dit te voorkomen. Mocht ik weer eens onbewust of bewust gaan pesten, willen jullie zo vriendelijk zijn om mij te wijzen op dit mailtje, waarin ik beloof dit niet meer te doen. Het is voor mij best moeilijk en ik hoop, ondanks mijn gepest altijd, dat jullie begrip hebben voor mijn situatie en daar waar nodig corrigerend optreden. Ik reken op jullie steun en begrip voor mijn onzekerheden. Groetjes "pestkop" --------------------------- Jullie hebben last van die pestkop. En met een mailtje als dit, ook al is het niet van hem zelf, is de kans dat zijn pesten echt gaat afnemen. Dus als ik jou was, ga alstublieft toegeven aan jouw verleiding. Nee, het is misschien niet netjes, maar JA het is noodzakelijk. En bijkomend voordeel: Hij zal zijn wachtwoorden veranderen, dus jij ook weer rust in het hoofd. Ik wil je nergens toe aan zetten maarre, hoe eindigt die reclame van die Energiemaatschappij ook al weer? Iets met gewoon en iets met doen... ;-)

ja het is mogelijk om ze te vergeten maar denk dan niet de hele tijd: 'ik moet ze vergeten, ik moet ze vergeten, ik moet ze vergeten' want dan denk je er juist aan. doe rustig en vind veel afleiding want na een tijdje vergeet je het vanzelfs

Stuur hem anoniem een mailtje dat hij zijn wachtwoord moet veranderen, zet in dat mailtje het wachtwoord want dan gelooft hij je. Niet echt een manier om het te vergeten maar wel een manier om de verleiding voor jou weg te halen.

Oh, dit zou het slechtste in mij naar boven halen! Wat goed van je hoe je hier over denkt! Klasse! Ik denk niet dat je dit wachtwoord kunt vergeten, zeker niet omdat je zegt dat het een dom wachtwoord is. Dan zal het ook wel gemakkelijk te onthouden zijn. Je kunt wel deze persoon onbelangrijk maken voor jezelf zodat je interesse in de pestkop's account minder wordt of zelfs weggaat. Ik zou niet tegen deze persoon zeggen dat jij zijn of haar wachtwoord weet, want als het zo'n grote pestkop is zoals jij zegt, gaat ie je misschien van dingen de schuld geven die je niet hebt gedaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100