hoevaak kan een man klaarkomen en hoevaak een vrouw op 1 dag?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De is verschillend per man en vrouw. Over het algemeen kan een vrouw vaker klaarkomen dan een man. Je conditie en je gemoedsrust en de mate van opwinding is hierbij wel van belang. Iedereen kent wel vanuit de jonge jaren hoogte punten in het aantal keren. Als je ouder wordt gaat het niet meer om het aantal keren maar om de kwaliteit

Een vrouw zeer vaak. Voor normale mannen zal het tegen een keer of 4 liggen (wellicht daarna wel klaarkomen, maar zonder ejaculaat)

een man kan 3 a 4 keer klaarkomen op een dag en een vrouw wel 20 keer zo vaak als ze het wil in ieder geval

Vroeger haalde ik met gemak 4 a 5 keer, tegenwoordig ben ik blij met 2 a 3 keer, en dan nog niet elke dag. Het wordt toch allemaal wat minder, maar niet minder intens. Het duurt ook allemaal wat langer, maar dat heeft als bijkomend effect dat mijn partner er ook langer van geniet.

Mijn maximum ligt op 9 , maar dat is lang geleden. Dat was toen de dinosauriers hier nog rondliepen. Die goeie ouwe tijd.

Ja een vrouw kan vaak klaarkomen. Ik heb nooit geteld maar was meer dan 10 op een dag. Voor een man is het anders. Na een tijdje zal er niets meer uitkomen. Maar of hij dan wel een orgasme krijgt, volgens mij wel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100