De is verschillend per man en vrouw. Over het algemeen kan een vrouw vaker klaarkomen dan een man. Je conditie en je gemoedsrust en de mate van opwinding is hierbij wel van belang. Iedereen kent wel vanuit de jonge jaren hoogte punten in het aantal keren. Als je ouder wordt gaat het niet meer om het aantal keren maar om de kwaliteit
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een vrouw zeer vaak. Voor normale mannen zal het tegen een keer of 4 liggen (wellicht daarna wel klaarkomen, maar zonder ejaculaat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een man kan 3 a 4 keer klaarkomen op een dag
en een vrouw wel 20 keer
zo vaak als ze het wil in ieder geval
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger haalde ik met gemak 4 a 5 keer, tegenwoordig ben ik blij met 2 a 3 keer, en dan nog niet elke dag. Het wordt toch allemaal wat minder, maar niet minder intens. Het duurt ook allemaal wat langer, maar dat heeft als bijkomend effect dat mijn partner er ook langer van geniet.
13 jaar geleden
Mijn maximum ligt op 9 , maar dat is lang geleden.
Dat was toen de dinosauriers hier nog rondliepen.
Die goeie ouwe tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een vrouw kan vaak klaarkomen. Ik heb nooit geteld maar was meer dan 10 op een dag. Voor een man is het anders. Na een tijdje zal er niets meer uitkomen. Maar of hij dan wel een orgasme krijgt, volgens mij wel