Is ze de juiste voor mij? Waar is haar zin in sex gebleven? We zijn beide swingers.

Ik krijg de indruk dat ze steeds minder met me wil sexen. Vroeger konden we uren doorgaan, soms de hele nacht. Voor mij hoeft dit niet te stoppen, ik wil het liefste nog steeds van dat soort heerlijk lange avonden. Ik weet omdat ik dat in chatgeschiedenis van haar heb gelezen dat ze vroeger vaker spannende smsjes stuurde naar vriendjes, stoute vorstellen per email of chat verstuurd. Spannende dingen aantrok. Ze heeft kasten vol met partykleding en lingerie, maar ik moet er altijd maar om vragen voordat ze het aantrekt. Of inderdaad dat klapje op mijn kont heel speels, of iets spannends in mijn oor fluisteren. Is het nou juist goed als ik het een tijdje zou afhouden ipv ook maar een druk erop leggen? Maar daar heb ik dan zo een moeite mee, ik ben iemand die sex heel belangrijk vind en kan moeilijk zonder. Maar als het echt zou helpen wil ik dit zeker een keer proberen. Enige is dat als ik een keer nee zeg ze gleijk denkt dat er wat mis is. En als ik aan haar vraag of er wat mis is krijg ik te horen maar ik kan toch een keer geen zin hebben? Soms weet ik het even niet meer en denk ik dat ze niet de juiste persoon voor mij is. Maarzeker weten doe ik het niet omdat ik ook heel veel van haar hou. Wil weer die spannende vriendin terug. Nu heeft ze onlanks haar spiraaltje laten verwijderen, en is ze weer aan de pil. Zou dat ermee temaken kunnen hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (10)

Volgens mij moet je dat niet hier posten, maar moet je daar met haar over praten. Vraag eens wat ze daar nou zelf van vindt, en wat er veranderd is dat ze nu 'minder wild' is geworden. Mensen kunnen veranderen, en als jij niet mee wilt of kunt veranderen loop je het risico dat je uit elkaar groeit.

Sommige mensen (waaronder ik) hebben met de pil helemaal geen zin meer in sex. Misschien moet ze 'n andere?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat ze een kind wilt?
Ze wilt serieuzer omgaan met jullie seks.
En als ze het spiraaltje laat verwijderen kan ze weer zwanger worden dacht ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als zij geen seks meer wil, wil dat niet zeggen dat ze niet meer de ware voor je is.
tijden veranderen, ook wat seks betreft en als je het echt wilt weten, zou je het aan haar voeten vragen.
gezien de reactie die je dan krijg, kan je doen beslissen of ze wel of niet de ware is. succes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de pil moordend op het libido van sommige vrouwen werkt is bekend.
Dus zal dat een oorzaak kunnen zijn.
Persoonlijk denk ik dat je vriendin uitbundig buiten de deur snackt en thuis dus niet veel behoefte heeft aan "eten".
Omdat we actief zijn in pleegzorgbegeleiding van jong volwassen vrouwen, zie je vaak dat hun sexuele behoeften vaak op eenzelfde niveau blijven, deze alleen divers invullen en het oude vriendje dan wel aangehouden wordt (voor de zekerheid) maar deze in de koelkast gezet wordt mbt. sex.
Nu noem je geen leeftijden , maar vrouwen met een hoog libido die ineens weinig zin meer hebben, komen vaak op een andere manier aan hun trekken.
Je zou je voor kunnen stellen dat als ze vlak voor thuiskomst een flinke beurt gehad hebben, ze niet zitten te wachten op een afterparty maar wel op een goede maaltijd wat voedsel betreft.
Vergis je niet, vrouwen zijn tegenwoordig soms voortvarender dan mannen, bij mannen is meer dan twee keer doorgaans een probleem, een vrouw kan zoveel orgasmes krijgen als ze wil en als ze erop uit trekt zijn er mannen genoeg (als het een knappe/leuke vrouw is) die haar willen plezieren.
Misschien niet zo een leuk verhaal en ik wil ook niemand shockeren maar het geschetste beeld zie ik bij jong-volwassen vrouwen zich afspelen.
Je moet de macht van een vrouw dan ook niet onderschatten.
Geen enkele uiting is als beledigend bedoeld en er zijn veel vrouwen die wel trouw zijn, ook als ze een hoog libido hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is nu precies de vraag die je niet hier op GV moet zetten, maar die je direct aan haar moet vragen.
Waarschijnlijk is het ook meteen het hele probleem dat er teveel gesekst werd en te weinig gepraat. Dus goede communicatie is in mijn optiek de beste methode voor een goede relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie zijn beide swingers.
Dus jullie hebben besloten om allebei, meestal samen, vrijelijk seks te hebben met anderen.
Ik vermeld dat maar, omdat het niet algemeen bekend is wat swingers zijn.

Ja, geloof het of niet, er is in het leven meer dan seks.
Je zult dus toch eens een goed gesprek moeten hebben.

Niemand blijft "die spannende vriendin " haar hele leven lang.
Verliefdheid gaat over, behoefte aan veel en vaak seks gaat ook vaak over.
Dus als je van haar houdt, zoals je zegt, zal dat toch niet alleen om de seks zijn.
Wat als ze ziek is of wordt: geen seks.
Hou je dan nog van haar?

Ja, die pil kan er ook mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seks is belangrijk in een relatie maar het is niet het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van wat ik gehoord heb van swingers en kennissen in een "open relatie" is dat er snel een verschuiving optreed.
De uitstapjes met andere mensen worden gezien als spannend, vernieuwend en iets om je lekker op uit te leven, meestal met meerdere of steeds verschillende mensen.
De vaste vriend MOET dan de vaste betrouwbare factor zijn voor een dame.
Zij weet: Hij is er, wij horen bij elkaar. Het enige wat de vriend onderscheid van de bedpartners is een stabiele betrouwbare band. Dus de wetenschap: ook al swingen wij, wij houden van elkaar.

Dus, allereerst is het niet zo vreemd dat zij, als ze veel met anderen gaat, daar de spanning heeft en bij jou de vastheid, liefde en geborgenheid zoekt.
Dat is misschien voor haar het enige wat zij jou kan schenken dat de anderen niet krijgen.

Ik weet ook niet hoelang jullie al samen zijn, maar het mooie aan swingen is dat je steeds iets nieuws en spannends hebt. Misschien zou je dat ook bij jullie weer kunnen introduceren?
Zoek iets wat jullie nog niet gedaan hebben, als dat er is... Of pak het anders aan? Wie weet kunnen jullie een plek opzoeken als het strand als jullie dat niet deden of maak een uitgebreid diner met afrodisiaca? chocola, aardbijen, oesters o.i.d?
Nou opper ik maar wat dingen maar je snapt wat ik bedoel met een andere benadering zoeken, dit kan totaal anders zijn dan wat ik beschreef maar pas het vooral zo aan als jij wilt :)

MAAR ik denk dat je toch moet bedenken dat je lief jou als thuisbasis ziet. Ze zoekt liefde en geborgenheid bij jou, want sex is iets wat ook met anderen gedeeld wordt. Ik denk dus dat het voor haar gevoel iets is dat ze alleen jou schenkt.
Ga hier op in. Die nachtenlang sex van jullie, ik weet niet hoe dat begint... maar haak eens in op die geborgenheid. Begin met knuffelen, complimentjes, iets geks doen om te laten zien dat je om haar geeft... Schrijf een nummer voor haar, kook iets speciaals voor haar :) als het maar lief bedoelt is. En dan veel geduld. Het klinkt voor een man misschien suf dat liefdes gedoe, maar als je sex niet alleen met je lief deelt heeft een vrouw daar iets anders voor in de plaats nodig. laat niet merken dat je op sex uitbent, ga haar weer versieren! als dit het is dan zal dat snel genoeg weer komen :)

Een verliefde vrouw doet niets liever dan met haar vriend zijn, zorg dus dat ze weer verliefd word.

P.s. jaloers maken kan een averechts effect hebben... Laat zien dat je voor haar gaat!

Hopelijk heb je hier iets aan!
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex met anderen,dat zijn toch swingers???In mijn tijd noemde ze het gewoon,partnerruil,rotzooien,enz enz.Ze heeft daar gewoon geen zin meer in,dat is over dat gedoe.Ze wil gewoon een eerlijke,lekkere,fijne relatie met haar eigen vent,geloof me maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouwen willen seks uit liefde en mannen willen liefde uit seks. Is het andersom ook goed? Ja, want vrouwen zijn mensen , mensen hebben allemaal hun behoefte. De liefde wil beleeft zijn en zinnelijk ervaren, het valt me vaker op dat het voor mannen zo is dat de knop op uit of aan staat en daartussen is niks mogelijk. Geef haar de ruimte en durf ook eens over seks te praten