Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zenuwen...wat doe je eraan?

Moet aankomende maandag een nachtje opgenomen worden...ik weet het...het is maar een nachtje! Maar ik krijg een 24 uurs eeg omdat ik epilepsie heb en meerdere klachten. ben uitermate benieuwd wat er uit zal komen. ik heb ook een folder gehad met wat informatie over die instantie maar weet eigenlijk nog niet veel...alleen wat ze gaan doen maar niet qua omgeving ed ik heb de zenuwen wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geen zorgen ze leggen alles daar vast goed uit . Hou er wel rekening mee dat je geen mobiel mag meenemen dat stoort op de eeg. Probeer iets met een wijde kraag aan te doen dat is makkelijker omkleden met een eeg. En verder gewoom geen zorgen het is zo voorbij;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het onderzoek zelf doet geen pijn, hooguit is het een beetje ongemakkelijk met de draadjes aan je lijf.

Probeer ervan te genieten, laat je verwennen door de mensen van het ziekenhuis. Wakker worden, ontbijt op bed, koffie, puzzelboekje, praatje met verpleging, koffie, lunch op bed, middag tukje, bouillon, leesboekje, avondeten op bed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding