Kan je een wiettop waar de meeldauw in is geslagen toch nog roken?

het is toch een schimmel, ben een beetje huiverig...

Rieneke1
14 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha.... wat een vraag! krijg flashbacks naar neil van de young ones
Rieneke1
14 jaar geleden
daar lijk ik toch echt niet op hoor ;))

Het beste antwoord

Even een paar dagen bespuiten met melk, niet alleen is melk een goede gewasbescherming, maar ook een goede bladvoeding die het immuunsysteem van de plant verbetert. Meeste zal na een week of zo weg zijn, echt rotte zooi eruit knippen en weggooien, heeft toch geen toegevoegde waarde meer.

Verder kun je de schimmel grotendeels wegvegen en de delen die overblijven zijn wanneer ze verbranden niet schadelijk. Bovendien ben je als mens geen voedingsbodem voor deze schimmel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Van de schimmel krijg je niets. Je kunt hoogstens allergisch zijn voor de schimmel, maar niet voor verbrande schimmel. Of het lekker is, is iets anders. Het advies om de schimmer er zoveel mogelijk vanaf te borstelen lijkt mij goed.