weet iemand waar ik een lijst kan vinden die je vooraf kunt maken voor het geval je komt te overlijden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je knijpt hem er toch niet tussenuit He ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik bedoel inderdaad mensen die uitgenodigd moeten worden, muziek, bloemen, wel of niet. Dingen die geregeld moeten worden zodat niet de achterblijvers met de handen in het haar zitten. Ben niet van plan om al te gaan hoor.

Het beste antwoord

Op de site van Mensenlinq kun je een checklist vinden. Hierin staan de belangrijkste zaken die geregeld moeten worden bij een overlijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Volgens mij kan je er gewoon eentje downloaden van de site van Dela.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een zeer complete lijst (lees: boek) ontvangen/gevraagd toen ik in het leger zat. Als je in de buurt van een kazerne bent kun je er daar vast wel 1 meekrijgen.

Toegevoegd na 2 uur:
Ok bij deze, ik heb hem even snel opgehaald en voor je inscand ;)

Just kidding, bij deze plaats ik het voor je als extra bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moet je wel een kazerne in de buurt hebben maar het lijkt me een beetje raar om daar zo heen te gaan. Maar bedankt voor de tip
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hartstikke bedankt voor de moeite Kiswum
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan! Ik hoop dat dit in de buurt komt van hetgeen dat je zoekt.
Als je echt wilt dat bepaalde dingen zeker weet dat het gebeurt (bv mocht je allebij gaan dat je zeker wilt weten waar je kinderen terecht komen) dan kan je dit vast leggen bij een notarus. Die kan je vinden in de goudengids.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst; heb je een uitvaartverzekering? Meestal krijg je dan namelijk een boekje erbij waarin je je wensen kunt aangeven. Heb je die niet dan zijn de antwoorden boven mij misschien wellicht van toepassing, mocht dat niet zo zijn dan wil ik je wel een lijst toesturen die ik dan over kan nemen uit mijn boekje, die kan ik je dan in een privé-bericht toesturen...
Succes....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben er al uit. Bedankt.
die kun je opvragen bij je overleijdensverzekering en dan kun je m opsturen naar hun zodat hun het ook weten maar je kunt m ook ergens bewaren(stel ook dat je nog wilt veranderen is dat ook makkelijker)waar mensen altijd wel vanaf weten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een verzekeraar zal die zeker kunnenverschaffen. Bij een notaris kun je ook terecht,maar die is wel prijzig!