Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vanavond heb ik voor het eerst een verjaardag van iemand uit mn nieuwe klas maar ben de enige uit mijn klas,ben zenuwachtig,wat te doen daaraan?

ik zit in een nieuwe klas en heb vanavond een verjaardag van iemand die ik eigenlijk nauwelijks ken en ik ben volgens mij de enige uit de klas dus ken er niemand verder, hoe moet ik me gedragen, nouja ik ben zenuwachtig en wat kan ik daaraan doen? eigenlijk zou ik het liefst niet gaan maar moet toch een beetje socializen vind ik.. toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
576

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zie het maar als een eer maar ZEER te begrijpen dat je hem knijpt.

Je kunt ook gewoon rustig rondlopen en eerst de kat uit de boom kijken, voor je het weet spreekt iemand je aan, en misschien zie je iemand anders die ook alleen staat en dan loop je daarheen en zeg je, goh ken jij hier nog meer mensen, ik eigenlijk niet.

Zijn die er allemaal niet kun je het beste bij (onopvallend) aanschuiven bij een groepje, niet bij een duo.

Bij twee pratende mensen is de kans groter dat ze het over iets belangrijks hebben of iets dat een beetje prive is, vanaf 3-4 mensen wordt er meestal gewoon gekletst en dan is 1 meer of minder geen probleem

succes
(Lees meer...)
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wees jezelf, wees open, lach en je mag gerust zeggen tegen de jarige dat je niet zoveel mensen kent en of zij je misschien wil voorstellen... zo leer je nog eens nieuwe mensen kennen, ook leuk!

hou het gezellig, losjes en vooral zorg dat je je op je gemak voelt en ga geen dingen doen die je niet wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding