Hoe vinden mannen het in het algemeen als hun vriendin / vrouw porno kijkt?

Uit nieuwsgierigheid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

In het algemeen kan ik niet zeggen, alleen mijn eigen mening kan ik hier geven. Ik vind het wel een geil idee, dat mijn vriendin opgewonden raakt, al is het door middel van een film. Ze kijkt namelijk niet uit nieuwsgierigheid, maar omdat ze er wel degelijk opgewonden van raakt. En dat geldt volgens mij voor de meeste vrouwen die porno kijken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Geil man!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet en oordeel niet over hoe andere mannen hier mee omgaan, maar zelf zou ik er geen probleem mee hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ik wel voor alle mannen praat. Zei die om het minste of geringste al jaloers zijn zullen het niets vinden. De rest vindt het (zoals de vorige antwoorden) super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuker om samen er een te maken, al dat nepgekreun en gepruts op de buis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn exman zou het prachtig vinden als ik "zijn" porno zou waarderen,maar helaas was zijn (soft)porno niks voor mij.De porno wat mij opwond en nog steeds doet,wond hem totaal niet op...dus hij kon het niet waarderen dat ik "mijn" porno keek.Maar zoals jezelf wel weet is niet elke man hetzelfde,dus kan men hier geen duidelijk antwoord op geven...men kan hooguit speculeren.(Geen man is hetzelfde,maar gelukkig gaat deze vogel ook op wat vrouwen aangaat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mijn man varieert het tussen geil (porno die hij zelf ook graag kijkt) en 'moet ze zelf weten, wel stout op een leuke manier' (porno die hij persoonlijk niet zo waardeert).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin vind het niet erg als ik eens wat plaatjes zit te bekijken.Die gore porno houden we beiden niet van.Maar als ik wat mooie foto's bekijk dan vind ze het altijd nodig om het haar te bekijken,zo van,goh die heeft mooi haar!.En ik dan zo van mhmmm..;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mannen kunnen het waarderen als vrouwtje lief een dvdje opzet, wat ze minder waarderen is dat vrouwtje lief erin door kan slaan (waar vrouwen weer goed in zijn) dus kijk gerust en geniet erna van je man ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij mogen ze , maar dit lijkt mij toch zeldzaam ! De meeste vrouwen verafschuwen porno films .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Porno wordt vaak, in tegenstelling tot wat men denkt, gekeken door beiden.

Indien een man porno kijkt en toegeeft wordt dit normaler gevonden dan als een vrouw dit doet.