Mijn beste vriendin mag mijn vriendje niet. Ik weet echt niet wat ik moet doen ik wil ze allebei niet kwijt

Ik vind het vreselijk in te zien als ze ruzie maken, alsjeblieft help me en graag alleen serieuze antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je beste vriendin bang is om jou kwijt te raken. Daardoor zal ze de strijd om jou aangaan en tegen je vriendje gaan strijden.
Zorg ervoor dat je voor beide genoeg tijd maakt om ze het gevoel te geven dat zij nog steeds belangrijk voor je zijn.

Het kan ook zijn dat die twee elkaar gewoon echt niet zo liggen. Dat ze qua karakters botsen. Dan zou ik wel aan allebei vragen of ze elkaar dan op zijn minst willen gedogen en de ruzie willen vermijden.
Allebei hebben de in ieder geval een gemeenschappelijke, namelijk de liefde voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vraag aan dr wat ze niet leuk van/;aan m vind?
Probeer anders met hen apart af te sprken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft ze niet kwijt te raken. Spreek regelmatig alleen met die vriendin af. En vertel ze ook beiden hoe vervelend je de situatie vind en of ze geen ruzie willen maken in jou bijzijn. Zoek ook naar dingen die ze misschien allebei leuk vinden. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dwing haar niet met hem om te gaan, de vriendschap is tussen jullie beiden.

Doe leuke dingen met haar, zonder hem erbij en doe leuke dingen met hem, zonder haar erbij

probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kans is groot dat het een soort "machtsstrijd" is met eigenlijk jouw aandacht als inzet.

Beste is 1x tegen eerlijk beiden zeggen (als je ze eens samen hebt) dat jij gek wordt van hun gebekvecht en ALS zij er niet in slagen het gezellig te houden dat je dan om de beurt moet afspreken met één van de twee.

Uiteindelijk is dat ook niet zo'n ramp. Als ik net een vriendje had zou ik mijn vriendin er eigenlijk niet de hele tijd bij willen hebben en andersom, als je met je vriendin typische meidendingen wilt doen (of BESPREKEN) kan je vriendje beter ver weg zijn

Toegevoegd na 53 seconden:
oeps: 1x eerlijk tegen beiden te zeggen.....
amigo