Kan je noodles als lunch eten als je wilt afvallen? Vraag 2: Als ik afval zie ik steeds meer buikspieren, hoe kan dat?

Er staat bij dat het 350 kcal bevat, wat best veel is. Ik heb tot nu toe alleen 3 crackers gegeten, een appel en een brood met een halve plak kaas en 3 spekplakjes daarop.

Ik heb zin in noodles, maar ik wil het pas eten wanneer ik weet dat dat niet slecht voor het afvallen is.

'S avonds eet ik waarschijnlijk vis met rijst en groenten (eet meer rijst dan de gemiddelde Nederlander).

Ik woog eerst 85 kilo en ben 1.70m lang en nu weeg ik 74 kilo met dezelfde lengte (en ben een jongen van 17.5 jaar).
Ik ben 11 kilo in 2.5 maanden afgevallen.
Ik wil naar die 65 toe.

Daarbij zie ik bij het afvallen steeds meer buikspieren en dat is ook voor andere zichtbaar.

Ik heb alleen nog een onderbuik, een bol gezicht en een vette zijkant + achterwerk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
je eet wel erg weinig op een dag, lijkt mij niet echt gezond op de lange termijn..

Het beste antwoord

Ik zou die noodles maar eten. Je eet erg weinig, dus je lichaam gaat op de spaarstand, zodat je kans hebt dat als je direct op je streefgewicht bent en je dan iets meer gaat eten, je lichaam denkt: "Hoera, ik krijg weer iets , vasthouden die hap" want ik heb al lang genoeg te weinig gehad, en morgen krijg ik misschien weer te weinig. Door af en toe iets meer te eten, weet je lichaam dat dat gelijk vasthouden niet nodig is, omdat er toch wel nieuw eten komt. Dat scheelt jojoen
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het ligt er aan.. je verteld nu veel over koolhydraten. Dit is meer voot als je een koolhydraat arm dieet doet. Ik ben zelf ook aan het afvallen en kaas en spek kan gewoon in je dieet zitten. Kijk dus gewoon goed of het in je dieet kan en je hoeft jezelf echt niet te straffen als je een keertje noodles wilt eten ;) afvallen moet niet als een straf aan voelen!’

Andere antwoorden (1)

Even een paar antwoorden op je stukje.

1. noodles bevatten veel koolhydraten en zoals je zelf al zegt veel kcal, dus slecht bij het afvallen

2. Kaas is vettig, en speklapjes al helemaal!!!

3. in rijst zit ook veel koolhydraten, je kunt het best vezelrijke rijst nemen, is beter voor je.

4. Doordat je op je buik vet verliest, worden je spieren zichtbaar. Bij de een meer dan de anders ivm de groote van je spieren