Kunnen je neusgaten groter worden door neuspeuteren?

Ja ik weet niet. Vraag ik me al heel lang af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Au!! Haha!

Antwoorden (5)

Nee, dit kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het wel heel erg uitrekken. Het antwoord is nee, als er niet continu iets is dat de neusgaten rekt ( zoals bv met oor stretchen, tunnel) zullen je neusgaten niet groter worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarop baseer je dit. Ze kunnen natuurlijk niet groter worden maar wel schoner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik baseer het op een angst om grote neusgaten te krijgen, maar misschien is het toch niet zo logisch als ik had gedacht... :)
Ligt eraan waarmee je peutert, ondanks wat mijn collega's hiervoor zeiden kan ik niet geloven dat 6x op een dag een stoelpoot in je neus geen effect heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het eens met pagoster .. Ik ken mensen die door een hooikoorts constant last hebben van hun neus en dus ook al jaren peuteren etc en inmiddels best grote neusgaten hebben