Weet iemand wat dit voor bultje is ?

Het valt me op dat ik opeens een bultje op me rechter
schouder zit.

Weet iemand wat voor bultje dit is ?
(Zie foto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (7)

Een dikke vette grotendeels onderhuidse puist.
Niet aan drukken, gaat hij alleen maar meer irriteren.
Wachten tot hij rijp is, krijgt hij een gelig kopje, dan kun je hem voorzichtig uitdrukken. Maar doorgaans gaan ze zelf weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smakelijk beschreven in je eerste zin. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou....en dat rond etenstijd!
Een vet bultje of een puist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een vetbultje denk ik, als dat zo is en je stoort je eraan, kun je hem eenvoudig laten verwijderen.
Het kan ook een puistje zijn, maar ik neem aan dat je dat wel herkent zou hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ziet er idd uit als 'n grote diepe "puk" (puist) die zich vanzelf oplost of z'n weg naar buiten vindt. Probeer er af te blijven (voor sommige erg moeilijk ;) maar 't gevaar bestaat dat als je er aan knijpt hij onderhuids kapot gaat en daar kan je ziek van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziek van worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,bloedvergiftiging...aantal jaren geleden is er 'n student overleden door aan 'n heftige pukkel te knijpen,in z'n nek geloof ik..bloedvergiftiging..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je het over een steenpuist, dat is iets anders dan dit bultje, een steenpuist is groter heeft vaak een rode vlek eromheen en is erg hard, vandaar de naam steenpuist.
Voor wat ik kan zien doet het me denken aan een puist
Maar niemand hier weet hoe het ruikt, voelt of is
Dus als je het niet vertrouwd zou ik even langs de huisarts hoppen
Als het gewoon 'normaal' is, dus het jeukt niet enz. zou ik gewoon een paar dagen wachten en het in de gaten houden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een onderhuidse puist idd, gewoon vanaf blijven, verdwijnt vanzelf!
12 jaar geleden
Het lijkt op een gewone dikke puist. Afblijven tot hij rijp is en uitkomt.
tip: Pleister er overheen doen, zodat je er niet per ongeluk aan gaat krabbelen. Daar krijgt je alleen maar hele lelijke plek van. Succes ermee.