In hoeverre dempt een 'normaal' kussen je geschreeuw?

Is dit nog goed hoorbaar? Ik woon in een appartementencomplex met van bijna alle kanten mensen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je van plan om iemand te vermoorden ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ook, vooral omdat hij nog eens zegt dat er aan beide kanten mensen wonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie ga je vermoorden??>_<
Idd,hele rare vraag...
Waarom wil je dit weten?
Zelfs als grapje niet leuk hoor!
Ik ben als kind bijna gestikt bij een kussengevecht omdat mijn neefje het lollig vond een kussen op mijn gezicht te drukken.
Ik kreeg echt geen adem meer en mijn ouders moesten ingrijpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een morbide ideeën. Dat zal ik wel een dirty mind hebben, want ik dacht aan hele andere dingen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wil deze persoon niet voorschut gaan voor buren door zijn/haar gekreun?..gokje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha leuke berichten, nee ik ga niemand vermoorden en het is inderdaad best een rare vraag als je het zo bekijkt. Lachen

Het beste antwoord

Ik zou zeggen: probeer het uit. Laat iemand anders door je kussen schreeuwen (vrijwillig haha) en luister of je het nog hoort.

Ik denk namelijk niet dat je een algemeen antwoord op deze vraag kunt geven aangezien de ene persoon harder schreeuwt dan de andere, en het ene kussen dichter/dikker is dan het andere.