kan het dat je NOOIT ongesteld word? (dat zei mn vriendin nl.)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ps: dat is bij mij niet het geval hoor

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan. Het MRK-syndroom(Mayer-Rokitansky-Küster) kan 1 van de oorzaken zijn.
Tijdens de embryonale fase zijn de eierstokken niet goed aangelegd. De eileiders zijn vaak wel goed aangelegd. Er is maandelijks wel iets van een hormonale cyclus echter de menstruatie blijft uit. Bij dit syndroom is ook vaak de vagina niet goed aangelegd of ontbreekt volledig.

Toegevoegd na 11 minuten:
zoek eens op google naar amenorroe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat zou kunnen, maar als dat het geval is zou ik toch naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee in principe wordt een vrouw altijd ongesteld en mocht dat niet zo zijn dan wordt je onderzocht want dan is er meestal een serieuze aanleiding dat je niet ongesteld wordt , maar nogmaals je wordt in principe altijd ongesteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan maar dan is er wel een medische oorzaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,zeker kan dat!
Een tante van mij is nooit ongesteld geworden en heeft hierdoor ook nooit kinderen kunnen krijgen( geen eisprong).
Waardoor het komt weet ik niet.
Maar dan zal het vast vaker voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Girlz was ooit een meisje waarbij de vagina gewoon een spleetje met huid eronder was. Een afwijking. Zij kon ook niet ongesteld worden