Pas geleden had ik ineens heel erg last van me maag. En de volgende dag weer zou dat kunnen komen omdat ik ongesteld? word ik ben 12 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn vrouwen en meisjes die erg misselijk kunnen zijn als ze ongesteld moeten worden.
Die echt beroerd er aan toe zijn zelfs nog niet naar school kunnen omdat ze zich niet goed voelen .
Dus raar vind ik het niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar je kunt natuurlijk ook iets gegeten hebben wat jou niet goed is bekomen of je maakt je misschien wel te druk.
Ook dat is mogelijk.
Hou het maar in de gaten.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je last hebt van je maag, ben je niet ongesteld. Dit heeft namelijk niks met je maag te maken; ongesteldheid is namelijk in je baarmoeder en niet in je maag. Maar het is moeilijk het verschil te voelen tussen maagpijn en "baarmoederpijn", dus het zou kunnen dat je wel degelijk ongesteld aan het worden bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ongesteld bent of moet worden kan je last krijgen van de meest vervelende kwaaltjes en pijntjes.
Vooral als je zo jong bent als jij weet je nog niet zo goed waar je op moet letten om de signalen te herkennen dat je ongesteld moet worden.
Dat komt vanzelf, maak je geen zorgen.
Het zou dus goed kunnen dat jij last hebt van je maag maar dan moet het met een dag of twee ook weer verdwijnen.
Zo niet, dan kan het helemaal los van elkaar staan en moet je even langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey ik ben zelf 13 en ben dus ook al ongesteld
maar het kan wel dat je ongesteld word
maar mijn zusje(10)
het klinkt vies maar er zit poep in haar darmen
dat er niet uit wil en daar voor heeft ze nu speciale zakjes met poeder
misschien moet je het gewoon tegen je ouders/verzorgers vertellen die weten vast wel wat ze moeten doen met jou want hun zij oud en wij

groetjes annoniempje