wat moet je doen als je de pillen die je nodigt hebt niet besteld hebt!?

ik heb pillen niet bestelt voor morgen ,, als ik ze niet in neem dan ga ik zeker dood heb hart pillen a.u.b help en alstublieft verwijder deze vraag niet het is van levens belang

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Dan ga je vandaag even naar de weekend apotheek en haal je ze daar. Of je laat dat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bel je vandaag naar de dienstdoende arts en legt de situatie uit. Dan krijg je een recept en kun je je medicijnen halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je gaat desnoods naar de eerste hulp, doe in ieder geval vandaag iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel de huisartsenpost om te overleggen. Het kan zijn dat je de verpakking van je medicijnen moet laten zien. Meestal is de dienstapotheek op dezelfde locatie als de huisartsenpost. En zo gauw ga je ook weer niet dood maar een zeker risico loop je natuurlijk wel, dus is het wel verstandig om die medicijnen te pakken te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Man stel je niet zo aan en doe niet zo paniekerig.

Ga ipv hier op antwoorden te wachten even naar de site van de dichtsbijzijnde huisartsen post.
Naar google: Huisartsenpost + woonplaats. 1 belletje, leg de situatie uit en je krijgt de medicijnen.
Of bel gewoon jouw eigen huisarts, dan krijg je een bandje te horen met informatie waar je in geval van spoed (hoewel ik daar mijn twijfels over heb) naar toe kunt bellen.

Onderneem dit. Ga niet verwachten dat hier iemand gaat antwoorden: "Ik heb nog wel een potje hartpillen voor je staan".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartverscheurend! Een antwoord naar mijn hart +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier 6 verschillende soorten medicijnen staan voor mijn hart. Maar als ik ze niet neem ga ik heus niet meteen dood hoor. Het bewijs daarvan is is dat ik dit nu schrijf terwijl ik gisteravond de laatste pil vergeten ben. + van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens ! Ik erger me ook aan mensen die liever eerst de moeite nemen om de pc te starten en zo'n vraag hier te stellen i.p.v. even nuchter(?) na te denken.
Als ik dan lees dat men eigenlijk 112 zouden moeten bellen (of in dit geval gewoon even de weekend-arts) dan voel ik mijn haren rechtop gaan staan.
Ook een + van mij dus !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en nooit pillen van een ander nemen
Koop een agenda en zet in de week voor je normale voorraad op is in je agenda dat je je medicijnen moet bestellen.
Herhaalrecepten kun je morgen opgeven bij de apotheek, en als je erheen gaat en zegt dat je al niets meer hebt, krijg je ter plekke een dagdosering mee.
Overigens ga je niet acuut dood - als zoiets wel dreigde zou ik maar direct naar de huisartsenpost gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bestel altijd als ik de laatste strip pak.
dan heb ik nog 10 dagen
De thuisapotheek zou een goede oplossing kunnen zijn.
Zij regelen de medicatie en thuis bezorgen is gratis.
Zo kun je je medicijnen niet meer vergeten lijkt mij wel een geruststellend idee.