Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar komt het geruis en druk gevoel in mijn oren vandaan?

Ik heb het al een week en het begint nu echt vervelend te worden.

Druk in mijn oren en geruis. Ik voel me ook heel draaierig en moe.

Waar komt dit vandaan en hoe kom ik er van af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ménière , Tinnitus moet je op zoeken .krijg de link niet mee .nogmaals raadpleeg je arts ,en hou je nu heel rustig. Btr schap

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je er al een week last van hebt is het wel tijd om eens met de huisarts te gaan bellen. Vaak kan de assistente (m/v) al meer vertellen, en anders maakt ze een afspraak voor je om het door de huisarts te laten beoordelen.

Met je gezondheid moet je niet op GV rommelen. Je weet niet wie er antwoord geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie er duimpjes omlaag wil geven; zeg er svp ook even bij waarom, dan hebben we er allemaal wat aan.
(Dit vanwege een aantal stiekemerds op GV die links en rechts duimpjes omlaag uitdelen. "Trollen" misschien.)

Andere antwoorden (4)

Waarschijnlijk ben je dan naar een concert geweest als daar de muziek te hard staat heb je waarschijnlijk een lichte hoorbeschadiging. Dat gaat na een tijdje vanzelf weg (bij mij wel) als dat niet zo is moet je even naar de huisarts gaan. En tegen de misselijkheid kun je het beste gewoon rustig aan doen en een aspirine pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf al bijna een jaar last van druk op mijn oren, alsof er watten inzitten. De dokter kon niets vinden, geen proppen oid. in mijn oren. Hij adviseerde om naar Beter Horen te gaan om het te laten testen. Bleek dat ik gehoorleeftijd had van een 76... In het kort: ga naar de dokter en laat die het nakijken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan komen doordat je met een wattenstaafje te ver in je oor hebt geduwd. Ik heb dit ook gehad. Ga even langs de huisarts, het kan zijn dat hij dan buisjes plaatst in je oor zodat het oorsmeer er beter uit gaat. Dit is pijnloos dus geen zorgen.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tinnitus ? Menuere ? Of zo . Ga snel naar een kno arts .wat het kan zijn ,beschadiging in het oor slakken huis ,daar waar het de geluids trilling omgezet wordt ,in een elektrisch ,signaal zo dat de gehoor zenuw het naar het juiste hersenen gebied kan leiden .dit is simpel weer gegeven .hoe het komt herrie ,stress ,medicijn vergiftiging (anti biotica) of ja?? Hoe kom je er af dat gaat de kno arts je na een juiste diagnose vertellen .succes ps hou je heel rustig !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
j5m
12 jaar geleden
Het is niet helemaal correct geschreven maar ik weet precies wat je bedoeld.
j5m
12 jaar geleden
Het heet ziekte van meniere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Medicijnvergiftiging antibiotica? :o heb onlangs doosjes moeten innemen tegen abces tand en mijn linkeroor zit nog altijd toe.
Zie mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 doosjes antibiotica
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik had het telaat gezien en mijn correctie ,of toevoeging ,lukt niet met mijn iPhone ,heb ook te instabiel internet Vd link .zit op een bootje op zee .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding