Is er in regio rotterdam een mogelijkheid om alleen met arm door mri te gaan? (zodat je er niet helemaal in moet)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In elk ziekenhuis is daar de mogelijkheid toe volgensmij
Ik kon er ook alleen met mijn been is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, die is er niet, er zijn wel ziekenhuizen waar ze open MRI toestellen hebben, je hoeft dan niet in een smalle buis, maar ligt, vrij, onder een grote ronde schijf, oa in het UMC Utrecht hebben ze die, maar er zijn meer ziekenhuizen waar ze die hebben, vraag er eens naar.