Heb een zeer ongelijke periode, is dit normaal?

Ik ben nu ongesteld, 11 dagen na mijn vorige periode. Normaal zitten er 5 weken tussen.

Daarnaast is het ook niet zoals gewoonlijk: er zitten zwarte propjes bij. En er is veel minder bloed dan normaal.

Wat gebeurt er??

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben trouwens bijna 15.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben je allang ongesteld? of was het vorige keer de eerste keer? Dan is het namelijk te verklaren

Het beste antwoord

uhm iemand uit mijn klas heeft daar ook last van die zwarte propjes zijn gewoon bloedstolsels als je helemaal weet hoe het in te werk gaat het is eigenlijk een soort dik bloed. (ik weet niet hoe ik het anders uit kan leggen)
en het is begrijpelijk dat het weinig is want je hebt net je menstruatie gehad dus dan is de baarmoeder mond (of what ever ) weer klein en kan het niks afbreken dus komt er zo weinig is niks ernstigs of zo hoor alleen als je dit vaker krijgt moet je wel naar de dokter ervoor gaan hoor want anders krijg je misschien bloedarmoede daar krijg je dan ijzertabletten voor.

zeker doen hoor want dat meisje uit mijn klas dacht ook dat het normaal was en die viel door bloed armoede flauw dus als je dit vaker hebt zeker naar de dokter gaan en je niet schamen

suc6 en nog 35 jaar te gaan en dan ben je er misschien wel van af (overgang)

grtjes

ps : ik ben ook 15 :D
en heb heeeeel goed opgelet tijdens bio daarom weet ik zo goed hahahah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/medische-encyclopedie/onregelmatige-menstruatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verklaart de zwarte propjes niet...
Beste mvrtimmit,
In de eerste jaren kan er onregelmatigheid zijn. Dit is heel normaal. Wat je wel kan doen is een menstruatie kalender maken.