Ik ben net gestoken door een west en mijn vraag was hoelang blijft het prikken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nu meteen uitzuigen en deppen met azijn. Dat verlicht.

Hoelang het blijft prikken verschilt per persoon, maar sommige mensen blijvend het "irritant pijnlijk" ( dus niet onwijs, maar wel vervelend ) vinden een dag of 2. Sommige hebben na een uurtje al geen last meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben immuun
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben jaloers.
Dit is inderdaad erg verschillend. Toen ik de eerste keer geprikt was, ging het na een uurtje weg. Nu ik meerdere keren gestoken ben in mijn leven, duurt het veel langer en lijkt het voor mij pijnlijker te zijn.
Probeer ieder geval afleiding te vinden en er niet aan te denken, dan lijkt het sneller voorbij te zijn!

Succes ermee in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst uitzuigen, daarna paracetamol nat maken en erop plakken, binnen 5 min pijn eruit.