Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je aan cardio doet, val je dan ook af in je gezicht?

niet dat ik dit wil of zo maar wil graag aan cardio beginnen om van mijn buikje af te komen maar wil liever niet in mijn gezicht afvallen.. kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
974
Ritsuka
12 jaar geleden
Naast cardio ook voeding aanpassen, anders helpt het niks

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt vooral aan je voeding in combinatie met je cardio programma. Als je goed blijft eten, zul je merken dat je in de eerste plaats een gezondere uitstraling krijgt. Als je doel is om je vetpercentage naar beneden te krijgen dan is het na verloop van tijd onvermijdelijk dat je wangen ook iets dunner worden en kaaklijnen beter zichtbaar worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zal. Als eerste afvallen bij de grote spiergroepen. Het gezicht gaat daar langzaam in mee. Maar als je buikje zegt, geloof ik niet zo in de noodzaak dat je moet afvallen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar je hoeft niet bang te zijn voor ingevallen wangen. Je gezicht gaat ook niet zo snel als de rest. Er zit minder spier- en vetweefsel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding