Welke zonnecreme is goed voor een heel gevoelige huid (exceem)?

Ik ben opzoek naar een zonnecreme voor onze zoons die alle twee last hebben van exceem. Heb al verschillende producten geprobeerd maar tot nu toe nog geen product gevonden waar ze goed op reageerde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

Hier ook een eczeem expert, ik kan aleen tegen producten VICHY van de apotheek. Soms ook van Sebamed, maar weet niet of die zonnebrand creme in het assortiment hebben. Vichy in ieder geval wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk baby zonecrème factor 40
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter gebruikt de zonnebrandcreme van Louis Widmer. Ze hebben nog vele andere produkten voor de gevoelige /eczeem huid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb voor mijn zoon, ook een exceemkind, Vision oa te koop bij de DA. Die bevalt me erg goed, plakt niet na het opsmeren en beschermt 8 uur.

Toen hij een baby was gebruikte ik Dr Hauschka, deze haalde ik bij een reformzaak, destijds hadden ze er ook een klein tubetje van te koop (of een proefverpakking) zodat je het rustig uit kunt proberen en niet gelijk een dure tube hoeft te kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij gebruiken zonnebrandcrème van Biodermal, deze is niet speciaal aanbevolen voor de gevoelige huid of huid met eczeem maar omdat hij op basis van natuurlijke producten gemaakt is wordt hij door de eczeemhuid van mijn kinderen goed verdragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zonnecreme met de allerhoogste factor
huisarts vragen heb voor mijn zoontje ook een goede gehad heeft ook allergie (je kan ook pilletjes vragen bij het drogist moet je iedere dag een nemen zijn heel klein lijken wel muisjes(helpt heel goed)