wat gebeurt er al de morningafter pil in je keel is blijven hangen of plakken of iets, werkt het dan wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Als je m weg hebt gekregen gaat ie zijn werk doen
Alles over de morningafter-pil lees dit:
http://www.noodpil.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk slik je het tabletje toch door alleen duurt het nu even ietsje langer. Bovendien heb je vaak het gevoel dat er iets blijft plakken terwijl je vaak alleen tijdens het slikken de wand van je keel/ slokdarm een beetje ongelukkig hebt geraakt. Als je het tabletje niet hebt uitgebraakt dan is het gewoon veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je geen diarree hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ow ja: als ie binnen de 72 uur binnen is, werkt ie nog. Weliswaar werkt het iets beter als je hem sneller inneemt, maar het kan tot 72 uur na de geslachtsgemeenschap.
Wanneer een pil echt wanhopig in je keel blijft hangen en het niet door te slikken is, pakken de enzymen in je speeksel het medicijn al aan. Hierdoor word het toch enigsinds 'gesmolten' en komt het toch in je maag terecht.
Denk bijvoorbeeld maar aan een paracetamol. Als je die in de mond laat liggen, smelt de pil waardoor het uiteindelijk toch gewoon via je slokdarm in je maag beland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe vaak gebeurt het dat een morningafterpil in je keel blijft hangen?Denk na! Als tie blijft hangen, werkt tie niet, hallo, wel ff normale vragen stellen