Weet je, het is waarschijnlijk niet dat hij het jou niet gunt, het is meer dat hij (niet geheel ten onrechte) bang is dat JULLIE relatie hieronder gaat lijden.

In vriendschappen en relaties kunnen relaties HEEL verstorend werken op een vriendschap. Als jij een vriendin hebt heb je mogelijk helemaal geen tijd en aandacht voor je vriend meer (zo gaat het gewoon vaak). Als de vriend daar niet in kan berusten en wachten tot het óf uit is óf de ergste verliefdheid is gesleten, geeft het veel gedoe.

Uiteindelijk overleeft een goede vriendschap ALLE relaties maar daar moet je wel vertrouwen in hebben.

Vooral als hij zelf nog niet zo van de vriendinnen is ligt het gewoon even moeilijk. Leg hem uit dat JIJ gewoon zijn vriend blijft en dat "die vrouwen" een ander verhaal zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
EN moet ik er nog aan toevoegen. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar uiteindelijk geldt voor veel mensen toch wel het huisje-boompje-beestje protocol.

Dus relaties sturen toch je leven en je vrienden heb je erbij.

Wat dus niet wegneemt wat ik hiervoor zei: relaties gaan en komen en vrienden blijven (als je geluk hebt)
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (4)

Zeggen dat het nergens op slaat en doorgaan met je leven! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch eens goed met hem praten, want ik gun al mijn vrienden een vriendin, en al helemaal mn best man!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe beste vriend zoeken XD

Weet niet wat hij er op tegen heeft, maar zodra jij je aandacht verdeelt tussen hem en haar, zou het toch geen probleem moeten zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een doel zoeken in je leven en jezelf niet zo op de voorgrond dringen.

of je moet wat doen aan je onzekerheid, want dat is ook heel goed mogelijk natuurlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
HOOO, dit is dus mijn reactie naar die zogenaamde beste vriend.

de ander (jij?) moet gewoon doen waar jij zin in hebt zonder je te laten beperken omdat een ander hier moeite mee heeft. jij bepaald hoe je je leven indeelt, niet een ander die claimen wil (om welke reden dan ook)