Kleine bultjes op mn hand(Zie beschr)?

Het is denk ik geen eczeem, want het doet geen pijn en ik heb er geen last van. Het lijkt wel alsof mijn bovenste laag huid "los laat".

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik kan ze ook weghalen met mn vingers.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik ben er achter gekomen dat het Dyshidrosis lamellosa sicca is. Het klinkt erg, maar je kunt het behandelen met een zalfje(moet Ureum en melkzuur bevatten).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Even naar de huisarts gaan.
Als er iets op je huid groeit (zoals een vlekje of bultje) kan het niet goed zijn.