Wat is met mijn tong?

Hallo,

Ik heb een lijn in het midden van mijn tong, een soort ''breuk'' heet dat ofzo.
Waarom is dit? En waar heeft het mee te maken?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

De lijn op je tong is gewoon een scheiding, een middenlijn van je tong die verder in je mond van de tong naar je keel gaat. Dat is gewoon normaal heeft elk mens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

is de kleur daar ook anders, en lijkt het net op je spierpijn hebt in je tong? dat is een fungos (soort caterie infectie) kan je al krijgen van een bepaald soort eten. Bijv ongewassen/slecht gewassen fruit/groete, zuren. Bij de apotheek kun je daarvoor druppels halen, 2 a 3 x per dag op je tong laten weken en na 3 a 4 dagen ben je er alweer vanaf. niks ernstigs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je reactie! Maar nee, ik heb dit volgens mij altijd al gehad. De kleur is gewoon normaal.
1. Omdat God de mens zo gecreëerd heeft.

of

2. Door de evolutie is de tong zou veranderd dat er een breuk in het midden is gekomen, omdat de toen blijkbaar makkelijker gebogen zou moeten worden.