Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

17 jaar en rimpeltjes op je gezicht hoe kan dat?

Ik heb nogal een droge huid en heb sinds een aantal dagen rimpeltjes rond mijn mondhoeken. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Kimath
12 jaar geleden
Drink je wel genoeg? Daar kan het ook door komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee ik heb eigenlijk nooit dorst, is wel eens naar gekeken en dat was te weinig zat op 1-0,75 liter...maar weet niet hoe dat nu is...
Kimath
12 jaar geleden
want door te weinig drinken droog je uit, en dit merk je ook aan je huid. Kan best zijn dat het daar door komt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dat zullen lachrimpeltjes zijn, geen zorgen, dit is normaal

Toegevoegd na 3 dagen:
kan ook zijn dat jouw huid vochtarm is, dan helpt een naar jouw huidtype afgestemde dagcreme, laat je adviseren in een goede drogisterij, bijv DA of Etos en blijf baas over je eigen portemonnee, goedkoop is niet altijd duurkoop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even je gezicht voor een paar dagen insmeren met een lekkere rijke creme, hierdoor komt je vochtpeil in je huid weer in balans waardoor je niet meer zo snel die droogtelijntjes zult krijgen :) ik gebruik zelf altijd het blauwe blik nivea.

Toegevoegd na 5 minuten:
Met een droge huid zul je sowieso meer aan verzorging moeten doen. zoek voor je zelf een lekkere dagcreme (en nachtcreme, deze voeden intensief) voor de droge huid. een droge huid is de textuur van je huid, een vochtarme huid heeft te maken met de hoeveelheid talg die jou huid aanmaakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel,maar dat gebruik ik al dus ja

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding