Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben ik ziek?

Ik heb sinds begin deze week helemaal geen eetlust meer, en ben ook de hele tijd moe. Kwam vanochtend uit m'n bed na 11 uur geslapen te hebben en ben nogsteeds moe. Ik merkte vanochtend ook dat mijn urine donkerder is dan normaal en heb sinds 2 dagen ook diaree. Zijn dit symptomen van een bepaalde aandoening en zou ik naar de dokter moeten? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Doktersbezoek kan nooit kwaad. Diarree en donkere urine zijn tekenen dat je teveel vocht verliest. Zorg dat je voldoende water drinkt!
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, afspraak bij de dokter net gemaakt. Kreeg idd advies veel te drinken.
Veel drinken evt met ORS aanvullen en het een paar dagen aankijken dan is het wschl weer over
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn in ieder geval symptomen van een beginnende uitdroging. Een paar dagen niet eten kan op zich geen kwaad maar kennelijk drink je ook veel te weinig. Neem je temperatuur op, maak een afspraak met de huisarts en neem eventueel wat urine mee. Je moet in ieder geval zien te voorkomen dat je door die uitdroging de ziekteverschijnselen in stand houdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding