Dat ligt eraan hoe goed het gedaan wordt. Als het goed wordt gedaan dan is het niet slecht voor je haar. Ga naar een goede kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij juist gebruik zijn hairextensions niet (heel) schadelijk voor je haar. Schade ontstaat met name door ondeskundig aanbrengen of door de extensions te lang in te houden, zodat het gewicht zwaar aan het eigen haar gaat hangen. Ook een goede verzorging met speciaal voor hairextensions ontwikkelde producten is nodig.
Laat je hierover goed inlichten bij je kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al worden de extensions nog zo professioneel aangebracht, als je er te veel en ze te lang in houdt, gaat je haar er idd van kapot en zit er weinig anders op dan je eigen haar ook weer kort knippen. Maar als je er een paar hebt ( dus meer eigen haar dan extensions) dan gaat dat heus goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom probeer je niet van die clip-in hairextensions? Ik heb ze zelf ook, je kunt er alles mee; verven, wassen, stylen (mits je ze van human hair neemt). Je klipt ze gewoon in je haar en is dus niet schadelijk! Prijs valt ook wel mee..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook Flip In Hair kunnen nemen. Deze zijn veilig, absoluut geen beschadiging. Er komt geen lijm an te pas.

Daarnaast ook nog eens een stuk voordeliger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet geen extensions nemen die je in je haar moet plakken.
En je moet extensions nemen gemaakt van echt haar, synthetische "snijden" je haar af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!!!