Mijn vriend vraagt mij of ik vreemd ben gegaan na dat via via via gehoord te hebben,hoe moet ik reageren ?

Deze roddel heeft hij van een persoon gehoord en die persoon heeft het weer van z'n zwager en die zwager weer van een vriend.

Vervolgens krijg ik de vraag "per sms" van mijn vriend of ik ooit weleens vreemd ben gegaan.
Ik kan dit niet waarderen eerlijk gezegd maar wat moet ik er nu mee doen ?
Ik ben hier behoorlijk boos om :-( !

Voor de moderators,deze vraag is zowel voor mannen als vrouwen maar die keuze kan ik niet maken in het menu,vandaar dat ie in overig staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit regel je toch niet per sms? Ik zou terug sms-en;
" Dacht je nou echt dat ik hierop zou antwoorden? Je zou me toch beter moeten kennen"!

Zo laat je voorlopig de waarheid in het midden en hij voelt zo wel dat je dit niet waardeert!!!
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hem even bellen en zeggen dat je niet per sms wilt reageren. Leg daarbij uit wat het met je doet als je van zoiets beschuldigd word. Via sms komt alles altijd anders over, helemaal als je al boos bent. Wees eerlijk tegen hem. Gelooft hij je dan nog niet..tja dan weet je iig zelf dat je eerlijk bent geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als hij nog twijfelt kun je daarop zeggen: vertel mij eens of je een vage kennis meer gelooft dan mij, en waarom.
12 jaar geleden
Je vertelt er niet bij of de roddel op waarheid berust. Als dat wel zo is dan kun je 1. de waarheid vertellen of 2. jokken in de hoop dat hij je gelooft.
Als de roddel niet waar is dan vertel je hem dat en dan maar weer hopen dat hij jou gelooft. Doet hij dat niet dan heb je alle reden om even goed kwaad te worden. Misschien gelooft hij je dan.