Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriend vraagt mij of ik vreemd ben gegaan na dat via via via gehoord te hebben,hoe moet ik reageren ?

Deze roddel heeft hij van een persoon gehoord en die persoon heeft het weer van z'n zwager en die zwager weer van een vriend.

Vervolgens krijg ik de vraag "per sms" van mijn vriend of ik ooit weleens vreemd ben gegaan.
Ik kan dit niet waarderen eerlijk gezegd maar wat moet ik er nu mee doen ?
Ik ben hier behoorlijk boos om :-( !


Voor de moderators,deze vraag is zowel voor mannen als vrouwen maar die keuze kan ik niet maken in het menu,vandaar dat ie in overig staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
903

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit regel je toch niet per sms? Ik zou terug sms-en;
" Dacht je nou echt dat ik hierop zou antwoorden? Je zou me toch beter moeten kennen"!

Zo laat je voorlopig de waarheid in het midden en hij voelt zo wel dat je dit niet waardeert!!!
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hem even bellen en zeggen dat je niet per sms wilt reageren. Leg daarbij uit wat het met je doet als je van zoiets beschuldigd word. Via sms komt alles altijd anders over, helemaal als je al boos bent. Wees eerlijk tegen hem. Gelooft hij je dan nog niet..tja dan weet je iig zelf dat je eerlijk bent geweest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als hij nog twijfelt kun je daarop zeggen: vertel mij eens of je een vage kennis meer gelooft dan mij, en waarom.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Je vertelt er niet bij of de roddel op waarheid berust. Als dat wel zo is dan kun je 1. de waarheid vertellen of 2. jokken in de hoop dat hij je gelooft.
Als de roddel niet waar is dan vertel je hem dat en dan maar weer hopen dat hij jou gelooft. Doet hij dat niet dan heb je alle reden om even goed kwaad te worden. Misschien gelooft hij je dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding