Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat mijn pupillen zoo groot zijn opeens?

ik kwam van school thuis en ze waren heel groot.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je niet naar de pillen hebt gegrepen, zou het kunnen zijn omdat het niet erg licht is. Dan verwijden je pupillen iets om meer licht in je ogen te rkijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pupillen vernauwen zich bij veel licht en worden groter naarmate het donkerder wordt.
Dis als je van buiten naar binnen gaat is het een logische reactie die je w.s. nooit eerder is opgevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook last van vermoeidheid en hartkloppingen dan zou het kunnen dat je een verhoogde bloeddruk hebt, dit speelt dan op als je je druk hebt gemaakt en dan is het verstandig even langs je huisarts te gaan. Heb je van deze andere symptomen geen last, dan is het inderdaad van het licht denk ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plotselinge opwinding. Misschien is er een fysiek aantrekkelijke persoon in je nabije omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het donker is dan worden je puppillen groter om meer ligt op te vangen ze worden weer kleiner als het licht is zodat je ogen niet beschadigt raken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding