hoe komt het dat mijn pupillen zoo groot zijn opeens?

ik kwam van school thuis en ze waren heel groot.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (5)

Als je niet naar de pillen hebt gegrepen, zou het kunnen zijn omdat het niet erg licht is. Dan verwijden je pupillen iets om meer licht in je ogen te rkijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pupillen vernauwen zich bij veel licht en worden groter naarmate het donkerder wordt.
Dis als je van buiten naar binnen gaat is het een logische reactie die je w.s. nooit eerder is opgevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook last van vermoeidheid en hartkloppingen dan zou het kunnen dat je een verhoogde bloeddruk hebt, dit speelt dan op als je je druk hebt gemaakt en dan is het verstandig even langs je huisarts te gaan. Heb je van deze andere symptomen geen last, dan is het inderdaad van het licht denk ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plotselinge opwinding. Misschien is er een fysiek aantrekkelijke persoon in je nabije omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het donker is dan worden je puppillen groter om meer ligt op te vangen ze worden weer kleiner als het licht is zodat je ogen niet beschadigt raken