Hoe kan ik deze probleem oplossen met de Kinderpostzegel actie?

Hallo,

Het gaat niet goed tussen de vriendschap tussen mij en mij vriend.
Komende Woensdag gaan wij de Kinderpostzegel actie doen, en gaan wij langs de deuren.
Nou heeft onze juf iedereen van de klas een brief gegeven.
En daarop stond:
28 September 2011 beginnen wij weer met de Kinderpostzegelactie.
Je kunt uit deze 3 voorwaarden kiezen:
0Ik doe niet mee
0Ik doe mee met een klasgenoot
0Ik ga alleen de Kinderpostzegelactie doen, maar ik ga alleen bij vrienden en familie langs.
Nou heb ik gezegd:
Ik doe mee met een klasgenoot[Ik doe dus mee met mijn vriend, die een klasgenoot is.]
Ik heb al eerder met mijn vriend afgesproken via de telefoon dat we samen de Kinderpostzegelactie gingen doen.
Hij zei dat hij het met mij wou doen.
Ik zei dus: Ok.
En later zegt mijn vriend uiteindelijk:
Nou, ik wil liever toch niet met jou de Kinderpostzegelactie doen.
Nou vind ik het heel raar, want hij heeft met mij via de telefoon afgesproken, en nou zegt hij uiteindelijk Nee.
Hoe kan ik toch met hem de Kinderpostzegel actie doen?
Ik wil heel graag met hem de Kinderpostzegel actie doen.
Mijn vriend heeft ook een soort ADHD.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon alleen doen of met iemand anders.
En dat je alleen bij vrienden en familie mag doen: komen ze toch niet achter, doe je het toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarom ga je het niet alleen doen? Leg het dan achteraf uit aan de docent, waarom je 't uiteindelijk alleen bent gaan doen. Jij kunt hier namelijk niks aan doen, je kunt hem niet dwingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kan je vragen waarom hij niet meer mee wil.
anders kan je het misschien vragen aan iemand , een vriend of familie lid, om mee te lopen?
heel veel suc6 (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw juf weet misschien nog wel iemand die graag wil verkopen en die ook niemand heeft en dat zou mooi iemand voor jou kunnen zijn , dus even overleggen met de juf en misschien is er dan een oplossing.
Veel succes , en als je in mijn buurt woont dan koop ik van jou , zelfs als je geen familie bent.