Heeft cannabis onthouding directe gevolgen op een erectie?

Na 2 jaar pure cannabis joints gerookt te hebben, ben ik een week geleden gestopt met blowen.
Dit gaat me allemaal goed af, alleen blijf ik met een probleem zitten.
Het lukt mij niet meer om erecties te krijgen.
Toen ik nog blowde had ik hier totaal geen last van.
Ik ben ook erg moeilijk opgewonden te krijgen.
Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.1K
Ritsuka
3 jaar geleden
Je bent een week gestopt, geef je lichaam nog even tijd om de schadelijke stoffen kwijt te raken.

Antwoorden (1)

Dat kan zeker. De eiwitten in het celmembraam worden aangetast door de cannabis. Ook tast cannabis de gladde spier in de penis aan (de penis bestaat voor 70% a 80% uit gladde spier). Ook kan je bij langdurig roken van cannabis moeite krijgen met een orgasme.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Je geeft antwoord alsof de vraag gaat over cannabisgebruik; de vraag gaat over de effecten van cannabisonthouding, dus van het niet-gebruiken.