Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vergeet ik deze jongen?

Heb een tijdje geleden in een club een hele leuke jongen ontmoet, we hadden net niet gezoend maar dat zou gebeurd zijn als het feest niet opeens afgelopen zou zijn. Ik denk na langer dan een maand nog steeds geregeld aan hem.
Zijn tussen door zelfs nog andere leuke jongens geweest waar ik iets mee heb gedaan maar denk nog steeds aan deze jongen. Hoe kan ik hem het best vergeten?

Toegevoegd na 1 uur:
Zag hem laatst trouwens nog in diezelfde club. Probeerde toen oogcontact met hem te maken maar het leek wel alsof hij me niet mee kende. Hij keek me even aan maar gewoon heel vaag en totaal niet van 'hè ik ken jou', Misschien dat hij me niet wilde te herkennen? hoedanook lijkt het me duidelijk dat hij niet meer aan me denkt, dus contact zoeken is geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

een ander lekkere jongen vinden. er zijn zeker veel knappe leuke jongens.. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer gewoon naar andere jongens kijken.
De ware loopt vast nog rond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op zoek naar deze jongen? Voor de mooiste dingen in het leven moet je geregeld moeite doen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet al hoe die heet enzo, maar het leeftijdsverschil is ook wel groot dus ga sowieso geen contact meer met hem opnemen, misschien zie ik hem nog eens, kleine kans :(
Waarom zou je deze jongen vergeten? Is hij nu minder leuk toen het feest afgelopen was? Je denkt nog steeds aan hem dus wat houdt je tegen om deze jongen eens op te zoeken en te benaderen en de avond nog eens over doen? Het feit dat jij deze jongen niet kan vergeten betekend toch dat hij heel veel voor je betekende......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het was maar voor even. En het leeftijdsverschil is ook wel groot dus. Vind het ook een beetje gênant om nu nog contact met hem te zoeken, heb z'n nummer of fb ook helemaal niet en hij is mij sowieso al vergeten.
Je weet maar nooit maar het kan ook je soulmate zijn zeker als je hem niet kan vergeten. Tenminste als je in soulmates gelooft natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding