Wat is de beste openingszin die je kent?

En nee, ik ben niet wanhopig op zoek. Ik vind het gewoon interessant/leuk om te weten ;)

EDIT:
Versiertruuc ja

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een van de leukere die eens op mij afgevuurd werd hield onmiddellijk een huwelijksaanzoek in. Ging een volslagen onbekende midden in een volle boekenzaak op zijn knieen om me ten huwelijk te vragen maar eerst een afspraakje mocht ook. Sta je toch even beteuterd te wezen. (Is verder niks geworden maar toch een leuke avond met die knul gehad.)

Sorry dat ik je motorkap eraf reed... ik zag je niet vanaf rechts aankomen.

Waarvoor dient de openingszin, voor iemand te versieren, op een presentatie voor je werk etc etc Neem aan dat je de versiertruc bedoeld ?

Kom ik hier vaker?

"Weet jij nog een leuke openingszin?"

Heb jij al deze mensen uitgenodigd? Ik dacht dat we met zijn tweeën zouden afspreken.

sorry, ik had jeuk aan jouw knie...

" Hallo, ik heet Peter, hoe heet ben jij? "

Hoe kom ik het snels in Ut(e)recht !

jij hebt een opening en ik heb zin?

Een beetje onduidelijk: masturbeer je? Ze zal dan zeggen; WAT ZEG JE? Dan vraag je wat studeer je? Als ze gewoon zegt; Ja, dan vraag je: waar dan, Utrecht, Amsterdam of Groningen? en dan heb je een gesprek!

Ben je ook altijd zo geil tijdens het neuken? WAT ZEG JE? Heb jij ook gordijnen in je keuken?

mooie schoenen..., neuken?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100