Ik slaap heel weinig door de weeks, ga vaak om 1 uur pas slapen, en dan om 7 uur opstaan. Maar ik ben nooit écht moe ofso.. Dus ik krijg genoeg slaap?

.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeh ik ben benieuwd naar de antwoorden want ik heb hetzelfde.. Word jij ook niet moe als je dat 4 dagen herhaalt? Ik wel namelijk..

Antwoorden (3)

Het is behoorlijk verschillend per persoon hoeveel slaap je nodig hebt. Als jij je na 6 uur slaap gewoon goed voelt, is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen probleem doe zoo voort zolang dat je je niet moe voelt dus dat betekend dat je genoeg hebt geslapen of je lichaam kan goed tegen wakker blijvn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, het is geheel verschillend per persoon hoeveel slaap iemand nodig heeft. Je 'Slaapbehoefte' hangt af van verschillende factoren, bijvoorbeeld: hoe actief je overdag bent, de seizoenen etc.

Zelf moet ik gewoon 7 a 8 uur slaap hebben om een beetje fatsoenlijk te kunnen functioneren, maar ik ken ook mensen die met 5 uurtjes slaap al uit de voeten kunnen.

Hier wat meer informatie over slapen en het belang hiervan.