Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik slaap heel weinig door de weeks, ga vaak om 1 uur pas slapen, en dan om 7 uur opstaan. Maar ik ben nooit écht moe ofso.. Dus ik krijg genoeg slaap?

.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
800
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeh ik ben benieuwd naar de antwoorden want ik heb hetzelfde.. Word jij ook niet moe als je dat 4 dagen herhaalt? Ik wel namelijk..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is behoorlijk verschillend per persoon hoeveel slaap je nodig hebt. Als jij je na 6 uur slaap gewoon goed voelt, is er niks aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen probleem doe zoo voort zolang dat je je niet moe voelt dus dat betekend dat je genoeg hebt geslapen of je lichaam kan goed tegen wakker blijvn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, het is geheel verschillend per persoon hoeveel slaap iemand nodig heeft. Je 'Slaapbehoefte' hangt af van verschillende factoren, bijvoorbeeld: hoe actief je overdag bent, de seizoenen etc.

Zelf moet ik gewoon 7 a 8 uur slaap hebben om een beetje fatsoenlijk te kunnen functioneren, maar ik ken ook mensen die met 5 uurtjes slaap al uit de voeten kunnen.

Hier wat meer informatie over slapen en het belang hiervan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding