Kun je je slaaptekort inhalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik ook wel eens willen weten, ik heb behoorlijk wat slaaptekort haha,
Zou ik een paar dagen non-stop door moeten slapen.
Maar ik doe heel rustig aan op een dag dus ik verbrandt minder energie zodat ik ook minder slaap nodig heb.

Het beste antwoord

Echt inhalen kun je slaap niet ,wat geweest is, is geweest. Maar je kunt door weer een aantal keren vroeg naar bed te gaan , zorgen dat je weer voldoende bent uitgerust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welterusten

Andere antwoorden (4)

Als je lekker veel gaat slapen, echt uitslapen het vroeg na bed en laat uit bed. Dan haal je de slaap tekort in. Dan ben je ook minder moe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar door een paar dagen achterelkaar op tijd naar bed te gaan hersteld je lichaam het beste. Je merkt dan dat de fitter bent en ook makkelijker op kunt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon veel slapen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, inhalen niet.
Ik hoorde eens van iemand dat je je slaap niet inhaalt door bijvoorbeeld uit te slapen. Waarom dat is, ik heb geen idee..
Misschien heeft het iets met het tijdstip te maken,. ik weet wel dat in de nacht alles in je lichaam herstelt, en rust.

Ik zelf ben echt een slechte slaper de laatste tijd, dat komt door allerlei onzekerheden..
Dus ik zal mijn slaap die ik NU mis loop morgen niet in kunnen halen, ik kan wel zorgen dat ik morgen meer slaap door eerder te gaan slapen ^^.

Welterusten ;)