Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Stoned niet, wel ontspannen en ligt high.
De rook die uitgeblazen wordt is bijna vrij van de werkzame stof THC.
De roker krijgt de meeste THC binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik wel (en ik word er heel erg misselijk van).
Je ademt de rook toch in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misselijkheid komt doorgaans doordat je, om welke reden ook, gespannen bent.
Het kan volstaan dat je je ergert aan het roken op zich om jezelf in de misselijkheid te drijven.
Je wordt dan eerder misselijk van jezelf en je eigen gespannen gedachten dan van het spul hoor. En voor de goede verstandhouding, ik ben geen actieve gebruiker doch ik heb dit soort reacties bewust getest.
Ik werd er vroeger ook misselijk van tot... ik ontdekte dat mijn spanningen en frustraties er de oorzaak van waren omdat IK me niet kon/wilde/durfde te ontspannen in bepaalde situaties. Doe zelf ook maar eens de test door voortaan Glimlachend te ontspannen in de buurt van gebruikers van eender wat.
Je doet er jezelf een groot plezier mee want nu je vrijwel nergens nog binnen mag roken komen de rokers van allerlei stuff massaal naar buiten dus.... binnenhalen doen wie 'troep' toch hoor ;-)
Ja, als je er gevoelig voor bent of vrij veel rook inademt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zal waarschijnlijk niet echt stoned worden, maar je kan er wel degelijk iets van merken: je wordt wat licht in je hoofd of duizelig, zeker als de kamer echt helemaal blauw staat, maar dit heb je ook met gewone sigarettenrook.
Maar ook echt stoned is wat anders, daarvoor moet je echt inhaleren en de rook even binnen houden.

Als je echt stoned zou worden van tweedehandsrook, zou het wel wat voller zitten in de coffeeshops...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja want je zit naast hem want hij rookt het en de lucht kan jij inademen en als dat gebeurt kan je wel stoned worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je naast diegene zit kun je inderdaad het binnen krijgen. Zelf als ik ernaast zit heb ik er niet veel last van, maar het is bij ieder persoon anders hoe diegene erop zal reageren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan. Zeker in slecht geventileerde ruimtes. De actieve stof THC is niet compleet verwijderd uit het rook wanneer deze in je longen is geweest.

Toegevoegd na 8 minuten:
jajaja je kunt er 'high' van worden, niet stoned..... mierenneuker! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je niet stoned kunnen worden van hash?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van hasj wordt je high en van wiet wordt je stoned.. Komt uiteindelijk bijna op hetzelfde neer, 't is maar net wat voor woord je eraan wil hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet zeggen dat ik persoonlijke ervaring heb, maar voor zover ik 't heb begrepen, is high zijn een opgewekt, licht euforisch gevoel, terwijl stoned zijn een loom, zwaar gevoel is. En beide bereik je door THC-inname, toch? Mijns inziens moet je dus stoned EN high kunnen worden van beide.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal wordt je van een bepaalde wiet, of high, of stoned.. Bijvoorbeeld van skunk wordt je stoned (zoals je zelf zegt: loom en zwaar),
een white widow heeft een high effect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is 't niet gewoon zo: weinig thc binnen -> high, veel thc binnen -> stoned?
Bepaalde mensen kunnen inderdaad mee stoned worden zonder zelf actief gebruiker te zijn.
Hangt ervan af hoe gevoelig je bent voor de opname en de uitwerking ervan.
Hangt er tegelijk ook van af hoe straf het spul in de joint is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing