Als ik mijn vagina was komt er some ineens een "plas" vocht uit. Wat is dit?

Het is geen plas, want het komt echt uit mijn vagina, niet uit de urinebuis. Ik kan het vloeien van dit vocht (het is echt behoorlijk veel) niet controleren. Ik kan het niet stoplen het komt er gewoon uit als ik bijv. met een washandje mijn vagina was. Wat is het en is dit normaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat heet afscheiding en is verder niets om je zorgen om te maken.

Misschien breng je met het washandje per ongeluk water in je vagina? Dit moet er dan dus ook weer uit.

Komt het echt alleen als je doucht? Of heb je ook last van afscheiding ( want dat is het ) op andere momenten. Misschien draag je normaal een inlegkruisje dat je het niet zo goed merkt? Elke vrouw heeft afscheiding, de één meer dan de ander. Door veel verschillende oorzaken kan dit meer zijn; ongesteldheid die eraan komt, een schimmelinfectie die je hebt, zwangerschap enzovoorts. Ruikt het afwijkend of heeft het een afwijkende kleur dan kan je het beste contact opnemen met je huisarts. Is het verder geur en reukloos dan hoeft dat niet. Aan te raden is in ieder geval je vagina nooit met zeep te wassen, enkel met water. En een katoenen slip te dragen zonder inlegkruisjes.

Bronnen:
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_vo...

Weet je zeker dat het geen plas is??? Aangezien de plasbuis en vagina maar enkele milimeters van elkaar verwijderd zijn. Zou ik het knap vinden als je het verschil zou merken. Kan het ook niet gewoon het water dat via he rug en bilsleet naar beneden loopt? Ik namelijk niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn, want het is veel maar je hebt er geen controle over. En je hebt er geen gevoel bij. Dus je komt ook niet klaar... Dus geen ejaculatie. Het is trouwens beter. Om je vulva alleen met water en je handen te wassen. Washandjes zijn grote bacterie dragerd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100