Hoe los ik de pijn aan mijn tenen op?

Ik heb al zolang als ik kan herinneren (ik ben 15) bijna altijd pijn aan mijn kleine tenen, meestal is het maar bij 1 tegelijk. Om de pijn een beetje te stillen hou ik mijn tenen helemaal krom maar daardoor staan mijn kleine tenen ook scheef. Als ik mijn tenen dus krom houd (samenknijp) heb ik geen pijn meer maar zodra ik ze recht houd doet dit heel erg pijn en gaan ze vanzelf weer krom zitten. Dit is heel irritant dus weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je soms krappe schoenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als kramp, maar als je het al zo lang hebt zou ik eens langs de huisarts gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee mijn schoenen zijn niet te krap

Antwoorden (4)

Het eerste waar ik aan denk is: neem ruimere, beter zittende schoenen, voor het geval je dat nog niet hebt geprobeerd...

Anders kan je huisarts je misschien helpen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens naar een orthopeet , misschien kan die je aan steunzolen helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
misschien heb je gewoon hamertenen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste naar een podoloog gaan, die kan zien of je verkeerd staat of loopt, en kan je of advies geven of steunzolen aanmeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de pedicure, misschien is er iets met je nagels
anneliez