Welke personenweegschaal (merk, type) geeft altijd het juiste gewicht, ook als je wat naar voren of achteren beweegt?

Mijn personenweegschaal is erg instabiel: als je naar voren of achteren beweegt, verandert de uitslag met misschien wel 5 kg. Ik wil er nu een die daar geen last van heeft.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik begrijp wat je bedoelt, natuurlijk verandert het gewicht als je beweegt, maar volgens mij bedoel jij dat het gewicht dan ook blijft staan. Je weegt bijv 60 kg, je beweegt wat en vervolgens weeg je 65 kg en blijft de weegschaal daar ook op hangen. Die van mij doet dat nl ook, heel vervelend! Het beste is een weegschaal die de huisarts en dietiste ook gebruiken, met zo'n schuifding, weet niet hoe zo'n weegschaal heet, maar zie de link voor welke ik bedoel. http://www.winkelkraam.nl/gezondheid_en_beauty/personen_weegschaal/analoge-doktersweegschaal_7088351.html# Zelf trouwens, probeer ik altijd zo stil mogelijk te blijven staan en gebruik toch maar de gewone weegschaal.

Ik vrees dat die weegschalen niet bestaan;het beweegt nou eenmaals als jij ook beweegt. Zorg er voor dat je je weegschaal altijd op dezelfde plaatst zet op een vlakke ondergrond.

Zo'n weegschaal is er niet. Als jij bijvoorbeeld naar voren beweegt, geef je meer druk en dan "voelt" de weegschaal natuurlijk meer kilo's.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100