ik krijg van die witte steenjes korreltjes uit me haren wat is dat ?

ik heb krolletjes tusse me Haren witgeel dus ik vraag me af is dat neten of luize :( ik ben wel beetje verbaast ze zijn hard lijkt wel zand maar ik heb niks met zand dus ben ook niet naar het strand geweest of zo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roos?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook na het wassen...En zonder gel?
Ritsuka
12 jaar geleden
Misschien talg? Ik merk het zelf wel eens als ik mijn haar moet wassen, allemaal wittige bolletjes op de hoofdhuid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga douchen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het neten zijn dan sla je die er niet zomaar uit want die zitten aan je haar vastgekleefd en moet je echt vanaf de neet tot het einde van je haar eruit trekken,als dit bij jou niet het geval is dan heb je geen neten.

Het beste antwoord

Ik denk dat je roos bedoeld, dit kan je oplossen met een andere shampoo :). Head & Schoulders shampoo's schijnen hier goed tegen te werken, maar natuurlijk veel andere shampoo's ook.
Het kan ook gel zijn (mocht je dit gebruiken, jongen zijn?), sommige gels worden kleine witte korreltjes na een tijdje, als je dan door je haar schudt vallen er allemaal witte korreltjes uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
head en shoulders shampoo is vrij agressief, ken iemand die er haaruitval van kreeg, het is vooral goed voor verwijderen van roest op je fiets, haha, mij werd de goedkope kruidvat antiroos aangeraden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoord :p
Ik heb zelf head & shoulders anti-roos classique (classis clean) conditioner, bevalt zeer goed :), een soort 2 in 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb gewoon roos :$

Andere antwoorden (4)

Het zou opgedroogde gel kunnen zijn. Die kruimelt uit je haar na een tijdje. Je kunt dit voorkomen door elke dag te douchen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunnen 3 dingen zijn
Roos
Vuil (dan moet je nodig douche)
Luizen
Of als je gel gebruikt of ander haarspul kan het opgedroogde gel zijn die eruit valt wat teveel was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gel, of berg, als het berg is, voelt het wat vettig aan, dit kun je oplossen door een nacht te slapen met babyolie in je haar en de volgende dag te wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roos of gel.