maat 104, of bedoelde je schoenmaat? was niet duidelijk beschreven ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's natuurlijk wel een beetje verschillend. Maar gemiddeld is dat 104. Mijn oudste dochter droeg toen nog maat 98, mijn buurjongetje had op die leeftijd al 116 of groter, en mijn zoon zat en jongste dochter zit inderdaad op maat 104.

Toegevoegd na 12 minuten:
Wat betreft schoenen: Mijn jongste dochter die net een maand 4 is, hangt een beetje tussen 26 en 27 in. (net schoenen wezen kopen dit weekend.) Maar ook dat verschilt natuurlijk per kind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Owh okej en het schoenmaat van een 4 jarige kind ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is denk ik heel verschillend. Mijn dochter (Bijna 5) heeft maat 27. Mijn dochter is inderdaad wel klein voor haar leeftijd. Maar een klasgenootje van haar die net 4 is geworden heeft maat 29.
3-4 jaar maat 104 , 4-5 jaar maat 110. Dus ik zou zeggen tussen de 104 en 110.

Toegevoegd na 4 minuten:
De maat schoen voor een 4 jarige is ook verschillend van maat 26 tot 28.

http://www.babytijd.com/ouderschap/babyuitzet/schoenmaat.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een winkel omschrijf ik bijvoorbeeld bij een kadootje kopen de lengte van een kind of wijs een kind aan (wanneer deze in de buurt is). daar weten ze verder heel goed welke maat je moet hebben.

een gemiddeld kind heeft idd. maatje 104