Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand ervaring met nierbekkenontsteking?

Morgen ga ik naar de huisarts, vanwege mijn symptomen denken ze dat ik een nierbekken ontsteking heb. Iemand ervarIng dat als je dit hebt, wat je moet doen?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.5K
Kimath
12 jaar geleden
zeer vervelend, heb het ook eens gehad. Vooral zeer veel water drinken en veel plassen. Thuisblijven is ook aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hopen dat het niet is zal nog een vraag maar gaan stellen je leest hem zo wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee maar weleens gehoord dat je er onvruchtbaar van kan worden als vrouw.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hm ja heb ik ook gehad. Was een verwaarloosde blaasontsteking die omhoog was gekropen.

Deed zeer. Flinke koorts. Goede antibioticakuur. Week uit de running.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vriendin van mij Heeft het gehad en lag een paar dagen in het ziekenhuis vanwege de hoge koorts maar dat is dus lang niet altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook gehad maar ik was in turkije. Ik kreeg daar om de 12 uur een antibiotica injectie en ik moest antibiotica slikken een pijstiller en heel vies goor zuur drankje drinken om me blaas schoon te spoelen. Ik mocht niet zwemmen natuurlijk geen alcohol . En moest veel water drinken. Verder kan je er niet echt iets aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doet er goed aan om cranberrysap te drinken, niet alleen nu, maar ook als je geen ontsteking hebt. Het maakt je urine zuurder, daardoor verlaag je de kans op een ontsteking. Ook als je geen cranberrysap wilt drinken, doe je er sowieso goed aan om veel te drinken, om je blaas te spoelen, en ook omdat je door de koorts veel vocht verliest (zweet/perspiratie).