Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook visolie voor kleine kinderen?

De el mare visolie voor kinderen is helaas pas vanaf vier jaar, is er ook wat voor jonge kinderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

er is levertraan met sinaasappelsmaak voor kleine kinderen, is weerstand verhogend, ik denk dat het niet op het concentratievermogen werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is er niet. Je kan je kind ook gewoon vette vis laten eten daar zit ook omega 3 in en het is vele malen gezonder. En ik zal maar wachten met die visolie want ik weet je hoe oud je kind is? Maar als hij bijna 4 is dan mag hij/zij het wel drinken.

Toegevoegd na 16 minuten:
Na eventjes zoeken heb ik er 1 gevonden voor kleine kinderen/baby's zie bron voor de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh oke! Dat wist ik niet.. Bij de drogist zei die meneer dat ik visolie kon geven aan mijn twee jarige zoontje. Maar nu zag ik dat het vanaf vier jaar is..
Optimax heeft kinder omega. Dit is vanaf 1 jaar en verkrijgbaar bij de betere drogist. Als bron staat het informatieboekje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding