Vallen kan het gevolg zijn van je evenwicht verliezen. Je kunt vallen doordat je je evenwicht verliest, maar dat hoeft niet eens per se. Als je bijvoorbeeld met je ogen dicht op een been gaat staan, zul je al snel je evenwicht verliezen. Dan zet je automatisch je andere been aan de grond, waardoor je niet valt.
En je kunt ook vallen doordat je niet hebt gezien dat er een tegel loszat, of dat het muurtje waar je op liep afgelopen is of zo. Dan verlies je niet je evenwicht, maar je valt toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vallen is de beweging die je maakt nadat je je evenwicht bent verloren, of nadat je van een gebouw gesprongen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je evenwicht verliest heb je vaak nog een reactie om je tegen te houden. Als er niets is om je tegen te houden, dan val je.