kan je stem zwaarder worden van het roken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Amadea
12 jaar geleden
Jazeker, dat kan je ook lezen bij http://www.goeievraag.nl/vraag/mensen-roken-zwaardere-stem.46790
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je gaan roken om een zwaardere stem te krijgen?

Antwoorden (5)

Ja dat kan dat zeker aantasten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je stem kan zwaarder worden, maar soms ook laag en krakend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, op lange termijn is die kans sowieso groter! De rook van sigaretten verslechtert de functie van de longen en de luchtpijp kan zichzelf moeilijker reinigen, zodat de schadelijke stoffen meer binnen blijven, en daardoor de luchtpijp aantasten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Absoluut. Bij sommige mensen die ik wel eens hoor preten denk ik direct ' whoo... dàt is een roker'

Toegevoegd na 15 seconden:
(preten = praten natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker weten! van roken krijg je ook een nare kraakstem. Dus stoppen!
Bronnen: