Helpt het trainen van je bekkenbodemspier echt tegen te snel klaarkomen?

Ik heb ergens gelezen dat je je bekkenbodemspier kan trainen als je te snel klaarkomt?
Dus mijn penis aanspannen voor 5-10 seconden en weer loslaten, maar dan achterelkaar.
Als je dit dus 2-3 maanden doet kan je je ejaculatie als de ware '' besturen '' .

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Deze fysiotherapeut zegt er het volgende over: Als in combinatie met de bekkenbodem ook de algehele spierspanning te hoog is komt het vaak voor dat het klaarkomen( orgasme) te vroeg gebeurt. Hoe fanatieker er geprobeerd wordt de zaadlozing uit te stellen, hoe meer spierspanning, hoe sneller vaak juist het orgasme. Het leren herkennen van spanning – ontspanning en het leren sturen van de bekkenbodem is een hulpmiddel om betere controle over timing van het orgasme te krijgen.