Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is op-z'n-hondjes de oorspronkelijke manier van sexbeleving bij de mens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, een tijdje geleden was het noemen van de bishopsway genoeg om mijn antwoord te verwijderen door de GV censuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, zelfs de moderators van GV schijnen te evolueren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja denk ik wel. Tenslotte zijn wij ook op 4 poten en met staart begonnen. Dan is de missionarishouding zacht uitgedrukt onhandig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, ik denk dat de missionarishouding altijd al de meest populaire manier van sexbeleving is geweest.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je heel ver teruggaat naar de tijd dat de voorgangers van de mens nog op 4 poten rondliep misschien nog wel, maar inmiddels toch al niet meer. Dit blijkt wel uit het feit dat de g-spot het beste door de penis gestimuleerd kan worden in de missionarishouding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee in de beginjaren van het menselijke ras bestond dat nog niet. Wel was er een populair standje dat "op z'n wolfjes" heette.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hehe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed doorgedacht!
Het woord sexbeleving bestaat volgens mij uit twee delen: sex en beleving.
Het lijkt mij dat het wel de oorspronkelijke manier van een sexhouding is, gezien de ontwikkeling van het menselijk ras.
Beleving is iets anders. Het is op de eerste plaats iets persoonlijks en het is niet direct duidelijk wanneer men dit voor het eerst is gaan benoemen en dus is gaan beschrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.
Als je gelooft dat de mens vroeger ook primitief was wel.
Alle dieren doen het bijna zo. En ik zeg altijd; de oermens had 2 functies voortplanten en eten.

Daarom doet men het op zijn hondjes en voelt het bij vooral mannen erg goed. Het plaatje van de billen van de vrouw, de geur die je ruikt (feromonen) doen een man opwinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding