"De meeste mensen gaan vijf keer per dag naar de wc. Vrouwen gaan vaker dan mannen en ouderen gaan vaker dan jongeren."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik denk gemiddeld tussen de 7 tot 10 keer per dag...
een maal s'morgens voor de grote boodschap en de rest voor de plas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat ligt voor iedereen weer verschillend (eet-/drinkpatroon,gezondheidstoestand,leeftijd,enz.),maar het gemiddelde is 2 X voor de "grote boodschap" en 4 X voor de "kleine boodschap" .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemiddeld 6 keer per dag en in het weekend 6,5 keer per dag.

Echter, het verschilt natuurlijk per mens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt per persoon.
Jong of oud, ziek of gezond, bv diabetici met hoge dosering metformine hebben vaker een grote boodschap en plassen vaker. Mensen met 2 soorten incontinentie hebben een
,,doorlopende voorstelling,,
En dan heb je nog de drinkebroeders die daar nog een schepje bovenop doen.